- Status Nouveau
- Percent Complete
- Task Type Anomalie
- Category Freebox OS → API
- Assigned To No-one
- Operating System Tous
- Severity Medium
- Priority Very Low
- Reported Version 3.0.2
- Due in Version Undecided
-
Due Date
Undecided
- Votes
- Private
Attached to Project: Freebox Server (Pop V8/ Delta V7 / Revolution V6 / Server Mini 4K)
Opened by comic0 - 21/09/2014
Opened by comic0 - 21/09/2014
FS#15824 - Erreur lors de la récupération des informations d'un fichier
Bonjour,
Depuis une mise à jour de la Freebox Server, l’API retourne une erreur lorsque je tente de récupérer les détails d’un fichier. Je me suis bien assuré que le path était correct. Il a été récupéré avec la méthode “/fs/ls/”.
Voici un exemple, avec cet appel : http://mafreebox.freebox.fr/api/v3/fs/info/L0Rpc3F1ZSBkdXI= Le service me retourne :
{”msg”:”Erreur lors de la récupération de la liste des fichiers : Le fichier n’existe pas”,”success”:false,”error_code”:”path_not_found”}
Cordialement
Loading...
Available keyboard shortcuts
- Alt + ⇧ Shift + l Login Dialog / Logout
- Alt + ⇧ Shift + a Add new task
- Alt + ⇧ Shift + m My searches
- Alt + ⇧ Shift + t focus taskid search
Tasklist
- o open selected task
- j move cursor down
- k move cursor up
Task Details
- n Next task
- p Previous task
- Alt + ⇧ Shift + e ↵ Enter Edit this task
- Alt + ⇧ Shift + w watch task
- Alt + ⇧ Shift + y Close Task
Task Editing
- Alt + ⇧ Shift + s save task